Reklama małych firm w internecie – czy z małym budżetem ma to sens ? – raklama w internecie

Stosunkowo nie duża liczba właścicieli małych oraz średnich firm wierzy , że w internecie można jeszcze przeprowadzić skuteczną kampanie reklamową w internecie. Oczywiście , jeśli mamy wygórowane wymagania odnośnie zasięgu naszej kampanii , przy bardzo małych nawet jak na niewielką firmę środkach finansowych to na pewno możemy być zawiedzeni , jednak w przypadku gdy zależy nam aby jednostkowa cena pozyskania klienta była znacznie niższa (nawet o pięć do ośmiu razy) niż w przypadku zlecenia tego agencji reklamowej , to na pewno przy niewielkich kwotach finansowych oraz poświęcenia odrobiny czasu możemy taką kampanie przeprowadzić. Ważne , żebyśmy nie porywali się na zbyt ambitne cele mając ograniczony budżet , ale nie znaczy to wcale , że nasza reklama będzie mniej skuteczna niż w przypadku konkurencji. Jeśli chodzi o projektowanie skutecznej i dobrej kampanii reklamowej przy mocno ograniczonym budżecie , to jedna z najgorszych rzeczy jaką możemy zrobić to bez wątpienia pójście razem z trendem lub jak kto woli z prądem. To właśnie pomysłowość na kampanie reklamową ma być w naszym przypadku wartością dodaną, a nie licytowanie się jeśli chodzi o stawkowanie do granicy możliwości za reklamę na najpopularniejszym na świecie serwisie społecznościowym. Dobra reklama , to nie tylko skuteczna , ale również taka która zdecydowanie wyróżni naszą ofertę na tle konkurencji i sprawi , że to właśnie my , oraz nasza oferta zapadnie w pamięci klienta na zdecydowanie dłużej niż reklama naszej konkurencji. Jednym z dobrych pomysłów na kampanie reklamową w internecie są na pewno konkursy w których można wygrać przykładowo darmową usługę , przy okazji polecenia następnego konkursowicza nasze szanse na wygraną wracają – tutaj akurat możemy użyć w niewielkim zakresie mediów społecznościowych stosując tak zwany marketing wirusowy. Kolejnym pomysłem , na dobrą reklamę w internecie dla małej firmy na przykład budowlanej czy innej usługowej mogą być na pewno linki sponsorowane w wyszukiwarkach , które zostały w ostatnich latach znacznie zapomniane – głównie na rzecz serwisów społecznościowych (szczególnie tego najpopularniejszego). Na sam koniec warto przypomnieć jeszcze raz bardzo ważną sentencję którą powinniśmy wykorzystywać zawsze planując strategię naszej kampanii reklamowej , że w przypadku reklamy , to nie pieniądze są najważniejsze , a pomysł , oraz to w jaki sposób ten nasz ograniczony budżet wydajemy.

raklama w internecie

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>